Total Pageviews

Thursday 29 August 2013

selline random postitus, millele pole pealkirja....



Kune eile nüüdseks juba üleeile peale väsitavat jooks-jõusaali olin ikka päris kutu, siis polnud tuju ega mingit tahtmist siia midagi kirjutada. Aga teie rõõmuks teen seda täna.
 Hommik oli jälle selline tavapärane. Ülestõustes tahtsin minna vetus ja sinna minnes tegin oma toa ukse lahti ja koristaja seisis ukse ees. Ma lausa ehmusin ära kuna polnud sellega arvestanud, aga olin teadlik, et Lõuna-Ameerikas on see tavapärane, et neil on koristajad. Tegin siis oma tavapärast hommiku rutiini, tõusin ülesse, tegin voodi, pesin hammbaid ja läksin sööma. Emme nüüd pead sa seda kindlasti lugema....hommikusöögiks tegi mulle host-ema MUNA, jah kallis emme ma nüüdsest söön muna ka. Poleks arvanud, et tegelt see nii hea on :D. Edasi läks päev kuidagi nii, et küll oli telekat vaatamas siis jälle natuke arvutis, kuni teised ka koju tulid ja küsisid igasuguseid küsimusi. Nagu neil igapäev juba tavaks on saanud, minult küsida.
Kui noorem host-vend (rafa) koju tuli ta minuga rääkima aga meie pool juttu koosneb naermisest, kuna kumbi ei saa väga üksteisest aru. Tema ingliskeel on väga nõrk ja minu hispaania keel pole ka just veel kõigeparem. Aga ma vähemalt sain sellest aru, et kas ma tahaks temaga minna jooksma ja siis jõusaali. Loomulikult olin ma nõus. Me ei teinud nii nagu Eestis, et paneme jooksuriided selga ja lähme hoovist välja ja hakkme jooksma. Vaid oli ni, et kõigepelt kõndisime staadionile mingi 10 minutit ja siis hakkasime alles jooksma. Ei nuu kui mind juba tänaval vahitakse nagu maailma ime, siis sinna staadionile saabudes, vaadati mind lihsalt suu ammuli isegi üks ei joosknud enam pallile järele :D:D(Liisu tead küll mida ma mõtlen). Igastahes seal staadionil jooksis üks koeraga, aga see koer ei olnud rihmaotsas. Igakord kui me koerast möödusime, jooksis ta meile järgi ja siis juhtus selline asi, et ma vaatasin korra mujale ja koer jooksis ette ja ma kilatasin suht kõvasti :D (that's very awkward moment) ja loomulikult again kõik naersid selle üle. Kui meil joostud sai suundusime jõusaali.Jõusaal oli sama suur kui kimberi oma aga seal oli koos nii see bodycombati värk kui ka spinningud. Jõusaali ukse ees seistes, tulid kõik kohe juurde ja küsisd Rafalt, et kelle sa siis kaasa võtsid. Rafa rääkis siis seda balbal juttu ning siis suundusime jõusaali. See on veel siiani nii naljakas kuidas mulle kõik naeratavad. Eestis sellist tähelepanu igapäev ei saa:D. Kui olime olnud Jõusaalis mõnda-aega tuli sinna ka Samuel. Kui neid oma harjutused tehtud ja minul omad suundusime koju. Koju jõudes mõtlesin, et ma pole kunagi kell neli öösel (eesti ajajärgi) jõusaalis käinud. Ning siis sõime ja ma läksin pesema. Pärast lasin kuulata Samuelil eesti keeset räppi ja laule. Õpetasin jälle neile uusi sõnu ja naersin kuidas ta neid hääldas :D, see oli lihstsalt nii koomiline :D. Peale väiksest naermist suundusin voodisse kunaolin mega mega väsinud.
See oli siis üleeilne päev. Täna hommikul magasin ma eriti kaua, kella 11-ni. Voodist ülestõustes absoluutselt kõik lihased valutasid ja valutavad siiamaani. Samuel lubas mind täna rattaga sõitma viia kui tal õpitud saab. Loodan, et ka nii läheb.. :) but, nii ei läinud nagu olin lootnud. Kuna me olime kahekesi kodus ja teistel ei olnud kodu võtit, siis me pidime teised ära ootama, aga kui teised tulid oli juba välja suht pime ja rattaga ei oleks mõttet sõitma minna. Siis me selle asemel vaatasime filmi (Limitles-inglise keeles hispaania keele subtiitritega) ja siis vaatasime veel mingit filmi, mille nime ma ei tea, ega ei tahagi teada, kuna see oli ikka tõsine ulme ja mulle se üldse ei meeldinud. Edasi vaatasime jalgpall, kus mängisid omavahel Tšiili ja Colombia. Ma vaatasin ainult esimese poolaaja lõpuni ja tean, et seis oli 2-0 Colombia kasuks. Siis läks vend kellegagi rääkima ja ma vahetasin kanali ära :). Mingiaeg vaatasin midagi ja siis jäin MAGAMA teleka ettte. Need kes teavad ja tunnevad mind, siis see on tavapärane. Ja mu host-perel on see ka täiesti normaalne, et keegi telekaees magab ja nad ei tee sellest välja ja lähevad ise ka magama. Niiet, ma olen edale leinud sarnase perekonna :).



Okei kirjutan natuke siis müristamisest ja äikesest ka. Kuna ma elan mägedes siis, müristamine on ikka väga vali. Näiteks eile õhtul müristas nii kõvasti, et isegi aknaklassid värisesid. Ja mul on selline tunne, et kas see maja varsti püsti ka seisab. Aga siine rahvas on sellega väga harjunud nad ei tee isegi välja, et õues müristab. Kuna eile õhtul ikka müristas ja müristas siis ma ei suutnud magama jääda. Ma tegin kõike panin kaks pattja endale kõrva juurde + veel teki ka üle pea aga ikka ei tulnud und.


Väike random pilt ka siia vahepeale......


 Teil on kindalti küsimus miks ma selle siia panin. Seal peal ei ole mind juu. Vastus teie küsimusele on, et täna vaatsin juhuslikult oma arvuti pilte ja leidsin sellise pildi. Ma ausalt ei tea, kes selle mulle saatis või kus ma selle sain. Aga igastahes nad käisid Ungaris laagris, kuhu mina minna ei saanud, kuna olin minemas oma vahetusaastale. Aga ma loodan, et teil oli ima minuta ka seal lõbus ja tore kuigi hingesopis oleks ma tahnud seal olla. Kuid vahetusaastal tahan ma olla rohkem, sest neid laagreid tuleb ja läheb, aga vahetusaastaid saab olla üks :) KALLIKESED MA LOODAN, ET TE IGATSETE MIND JUBA, SEST MINA TEID IGATSEN  JUBA :)) ja nüüd panen ühe väga veidra pildi siia..... vaadake ise ja naerge natuke... või siis mitte :)
 Nüüd olen mina ka laagris käinud :D ahahhahaihihih


Varsti kirjutan ka natuke faktidest, mis ma nende päevade jooksul olen tähele pannud :)


JA MA SOOVIN KÕIKIDELE EESTI LASTELE ILUSTAT UUT KOOLIAASTAT !!!!!.................
kuid kunagi lähen ka mina siin kooli aga lihsalt ei tea veel millal.... loodan, et varsti  :)))

Ja kui teil on küsimusi, siis võite alati küsida. Ma ei hammusta :) 

Päikest teile :))
K.



No comments:

Post a Comment