Total Pageviews

Sunday 1 September 2013

Esimene koolipäev ja muud tegemised

Reedel oli siis mul siin esimene koolipäev, mis oli üllatavalt naljakas. Kooli jõudsime kella 7'ks ja kool oli läbi 11. Käin Rafaga samas koolis. Koolis on ligikaudu 200 õpilast !!, neid on vähe aga kui te kuuleksite kuidas nad räägivad, siis tundub neid samapalju kui meil koolis. Koolis oskab vist 5 inimest inglise keelt. Kõik tahaksid minuga rääkida aga kuna ma veel niipalju hispaania keelt ei jaga ja nemad ammugi inglise keelt, siis on rääkime suhteliselt võimatu.
Klassis istuvad õpilased ringis ja räägivad juttu + söövad mega palju ja õpetaja on nagu niisama seal istumas. Ja seal olles ei saanud aru kas on tund või mitte, sest õpilased jalutasid niisama koolipeal ringi ja suhtlesid omavahel :D. Eesti kooliga ei anna võrrelda seda.
Peale kooli tulid host-isa ja vend meile järgi ja läksime siis mingisse kaubandus keskusesse, kus olid ainult elektroonika asjad. Ning siis sõitsime koju. Pärast läksime jälle jõusaali ja pärast läsime kahe host-vennaga välja niisama jalutama. Sain siis tuttavaks host-venna sõppradega, kes jällegi ei oska inglise keelt. Peab ikka kiiresti hispaania keele selgeks saama, sest kõik räägivad sinust ja ise mõhkugi ei saa aru :D. Koju jõudsime suht hilja ning siis läksin kohe magama.
Hommik hakkas mul suht vara kuna lihsalt uni läkes ära ja veel kedagi teist üleval ei olnud. Kui host-isa oli ülesse tõusnud ja me ära söönud, läksime jooksma. Mhh, ma arvan, et ma ei ole kunagi nii aeglaselt ja raskelt jooksnud kui täna. 1.Siin on ikka hiiglaslikud mäed 2. ülesse jooksmine nõuab ikka suurt vaeva, mul on vahest kõndimisegagi raskusi 3. Kuna siin hakkab varsti suvi siis lähevad ilmad veel kuumemaks kui nad juba on. Jooksin võib-olla ainult 5 km kui sedagi ja kuna ma olin nii läbi siis istusin varju ja ootasin kuni host-isa oma ringilt tagasi tuleb ning jalutasime koju. Koduteel õpetas ta mulle natuke hispaania keelt, see oli üppriski naljakas :D. Ülejäänud päeva lihsalt vedelesin ja ülejäänud magasid nagu neil tavakas on :). Mu hostpere on ühed suured unekotid :)
Täna ei teinud ma midagi, lihsalt logelesin ja vaatasin telekat. Hetkel vaatan simpsoneid hispaania keeles olen suht tuim selles kuna midagi aru ei saa.
Homme on siis uus koolinädal eks näeb, mis sellest tuleb ja kaua ma koolis olen. Kuna ma ei tea oma tunniplaanigi ega kaua mingi tund kestab ja kaua koolis üldse olen :D. Kooli osas olen ma küll nagu, isik kes on tundmatus kohas vette vistud ja peab ise vaatama kuidas hakkama saab :D
Loodan, et mõnipäev saab linnas ka ringi käija, kuna vaja juba vaikselt uusi asju osta :D

Väiksed tähelepanekud nende 11 päeva jooksul :
  • Liiklus on siin väga keeruline, autod tuututavad koguaeg.
  • Väga palju on mootorattaid ja rollereid, kuna nendega on kergem liigelda.
  • Tänavad on väga räpased, kuigi prügikaste on iga nurapeal.
  • Koolis õpilased lihtsalt räägivad omavahel ja õpetaja on niisama seal klassis.
  • Toidupoes on kõik asjad XXL suuruses, nt: cocad on 3 liitrised.
  • Neil ei ole piim külmaletis vaid kusikl kuivtoodete vahel, kuna neil on kaua säiliv piim.
  • Siin süüakse magusat ja soolast koos.  Nt: kui neil on külm siis nad teevad endale kakaod ja panevad sinna sisse juustu:D (it sounds like a very awful) 
  • Süüakse hästi palju puuvilju.  
Kindlasti on neid veel aga hetkel ei tule ühtegi meelde enam.





 kui ükspäev jooksmas käisin

 emme ja issi mul on nüüd aastaks koer :):)
ta on nagu need petshop'i loomakesed


Varsti jälle :)
K. 
 

No comments:

Post a Comment