Total Pageviews

Tuesday 10 September 2013

Laupäev ja järgnevad päevad

Mõtlesin, et kui pühapäeval ülessetõusen siis kirjutan esimese asjana blogi. Aga see päev polnud mul üldse blogimise tuju ja nii ma seda edasi lükasin.... kuni tänaseni (teisipäevani võino teie mõistes kolmapäevani). Viskasin üleeilsed asjad hommse varna, ühesõnaga tuleb see postitus täna.


Laupäeva hommik oli nagu ikka. Tõusin jälle kõige varem. Vaatasime televiisorit ja mingi aeg hakkasime sättima, et minna küll host-isa sõbrajuurde. Sinna sõitsime päris kaua (üle tunni kinndlalt) ja auto oli päris üle rahvastatud. Viiekohalises autos olid meid kuus, üpris kitsas oli. Sinna jõudes host-isa tutvustas mind kõigile aga ausalt öeldes ühtegi nime meelde ei jäänud. Aga mul on nimede meelde jätmisega raskusi. Istusime rääkisime juttu (loe: teised rääkisid väga kiiresti, niiet mina midagi aru ei saanud), seega rääkisin host-vendadega.
Ning siis jõudis kätte söömise aeg, ning jälle oli supi time :)). Supp oli hea aga ainukese koostisosana mulle ei meeldinud need keedetud banaadid selle suppi sees. Ma siis kirjeldan natuke millised siinsed suppid väljanäevad võino, mis on nende koostisosad: suur lihatükk, keedetud mais, keedetud banaanid ja siis väheke kartulit ning ise võid kõravele veel riisi ( siinse rahva põhisöök). Magustoiduks oli kook, mis oli tehtud kahest suurest piskviidist ja vahele oli pandud mingit karamelli asja. Söödud otustasime kahe host-venna ja ta tüdrukuga, et lähme jalutame, teeme pilte ja räägime niisama juttu.
Okei ja kui juba kõige noorem host-vend inglise keeles rääkima hakkab, siis võib loota alati midagi naljakat. Ma ei tea kas teile, kui lugejale tunnub see naljakas aga sel hetkel oli see meie jaoks naljakas. Igastahes Rafa tahtis öelda, et Samuel ja ta tüdruk on paar ja mina olen siin ning Laur on Eestis...... esimene osa lausest oli tal õige aga teine pool läks tal käest ära, ühesõnaga ta ütles, et ma olen gey ja mulle meeldivad mehed. Kui ma selle siia nii kirjutan siis mõtlen, et need kaks asja ei lähe omavahel üldse kokku. Rafa suutis see päev veel midagi naljakat öelda aga mul kahjuks enam meelde ei tule.
Koju sõit oli omamoodi sõit. Tagasi tulime juba seitsmekesi. Aga isegi heal tahtmisel ei mahu VIIS suurt inimest taha istuma, ning siis pidi Rafa pagasnikus kojusõitu tegema. Tagasi tulle JÄLLE kõik magasid( nad magavad isegi mu isast rohkem). Enne koju jõudmist tegime jäätise peatuse. Ma ei tea kas mul oli vale arusaamine jäätisest või on nendel, igastahes ei söönud ma jäätist maasikatega vaid vahukoort maasikatega. See oli hea aga päris magust, aga mulle meeldis see sellepärast, et see oli magus ja mul sai natukeseks ajaks magusavajadus rahuldatud. Ning kui koju jõudsime läksid osad jälle magama :D:D


 Valentina-Samuel-Mina

 Rafael-Valentina

Pühapäeval tõusin ülesse ja kodus oli ainult kaks vanemat host-venda. Ülejäänud olid läinud Medellini maratonile. Host-isa jooksis 42 km ja Rafa 21 km. Tagasi jõudsid nad lõunaks and this happened again they fell asleep .... :))).
Meie aga vanema host-vennaga vaatasime mingit filmi, mille nime ma ei mäleta. Ning siis oli vaja magama minna, sest kätte hakkas jõudma esmaspäev and this is a school time.
 Esmaspäeval läksin kooli nagu ikka. Hommikul on siin külm ja sadas vihma. Kui koolis teine tund algab või lõpeb läheb juba soojemaks. Teises tunnis vaatasime mingit filmi, mille nime ma ei tea, kuna läksin seda filmi poole pealt vaatama. Film oli loomulikult hispaania keeles aga õpetaja oli nii tore ja pani inglis keelsed subtiitrid :D. Film sisu nii palju kui ma seda nägin oli siis see, et kaks inimest töötasid keemia laboris ja olid mutandi loojad ( Liisu midagi sulle). Igastahes oli mingi selline elukas kellel olid inimesega samad sümptomid kuid olid linnu jalad, saba ja käed kolid kolmesõrmelised. Ja see elukas ei osanud rääkida, aga kahjuks ma filmi lõppu ei tea kuna tund sai enne läbi. Ning edasine päev oli see, et ma õppisin hispaania keelt. Tegelt võib nii öelda, et jah mingiaeg õpin ja siis läheb jutt millegi mu peale ja siis me räägime juba inglise keeles. Kui ma ise küsin näiteks, et mis see sõna on hispaania keeles, siis õpilased ütlevad ja läheb uuesti inglis keele peale üle.
Päeva teine osa koosnes sellest, et host-isa jätis meid Rafaga kahekesi tema kontorisse ja kuna mul sai tahvlis olemisest kõrini läksin ma temaga rääkima, aga nagu ma juba ennem mainisin on see üks nalja number. Aga kui temaga hakkata hispaania keeles rääkima siis ta arvab, et kui ma natuke räägin siis ta võib hispaania keeles vastu vuristada,  ning mina saan ainult paarist sõnast aru ja need on ka nt : mina, sina ja kas sul on igav? jne... .
Ning jälle sai Rafa sellega hakkama, et hakkas rääkima inglise keeles.
Rafa: Kas sul on sugu
Mina: On küll, naine olen.
Rafa: Kaua sul see sugu on olnud.
Mina: Enda arust olen ma olnud 16 aastat naine ( nüüdseks 17) ...... And finaly I don't understand what he thought this sentence :D :D
Ning siis oligi aeg koju minna. Kodus oli nagu ikka :).
Nüüd jõuab kätte tänane päev ehk teisipäev. Hommikul nagu ikka tõusen ülesse panen riidesse ja hakkan sööma minema ning siis host-ema ütleb, et nad on autos võta võileib ja söö autos. Aga enne kui ma ukseni olin jõudnud juhtus see, et host-isa oli juba minema sõitnud. Ning siis am ütlesin host-emale, et nad sõitsid minema ning siis ta ütleb, et söö korralikult kõht täis ja mine uuesti magama. Magada ma enam ei suutnud ning siis olin lihtsalt arvutis. Aga mulle juba hommikul tundus kahtlane, et miks kõik nii vaiksed on ja lihtsalt uksest välja läksid ja midagi ei öelnud. Kuna alati kui enne minema hakkatakse siis öeldakse, et gogo aga täna seda ei tehtud, ning siis kui Samuel ülesse tõusis ei küsinud ta ka, et miks ma kodus olen. Igastahes oli see kõik üks suur ja kahtlane värk.
Selle-eest sain ma täna päeval räägitud Lauri ja Liisuga me veebisime ka. Nii hea oli teda jälle näha ja Liisu nägi siis lõpuks ära mu host-isa, venna ja koristaja :D. Ning nüüd istun ja kirjutan blogi kuna teisi kolme venda kodus ei ole. On ainult ema ja isa, kes vaatavad teises toas jalgpalli.

EESTI AJAJÄRGI OLEN MA JUBA 17 !!! Ise veel päris aru ei saa, et ma nüüd nii vana olen. Nagu Laur ütles: Ma olen nüüd vanur valmis :D Ning Liisu andis käepigistuse läbi skype :)


Host-isa tööjuures hakkas igav natuke  :D



  Ja nii ma igal hommikul, lõunal ja õhtul  
      + veel...
  • kohukestest 
  • KALEVI KOMMIDEST
  • piimast
  • emme kohupiima söörikutes
  • pelmeenidest
Kuid emme lubas lähiajal paki kommidega teelesaata :).
Igastahes söögist  !!!!  JA KALLITEST inimestest Eestis :))








PS! Igapäev on erinev, mõni raskem mõni kergem. Ning võib-olla paha tuju ja tahaks seda kellegi peal välja elada. Raskustest tuleb üle olla ja nendest võitu saada. Vahel olen ma nauke totu ja ei saa asjadest aru (Loodan, et ei mõista mind sellepärast hukka).
Mõelgu mis keegi mõelda tahab aga ma lihtsalt pidin selle siia kirjutama ning loodan, et saad aru mida ma mõtlen sellega :)).

Chao,
K.

2 comments:

  1. tunnen ka puudust mustast leivast, HEADEST kommidest ja kohukestest :)piima mul on õnneks
    ja palju õnne teile, kolumlbastele võidu puhul jalkas :)

    ReplyDelete
  2. Mul on igahommik mõttes ainult must leib ja hea eesti piim. Kuna siin tehakse piima piimapulbrist. :D

    ReplyDelete