Total Pageviews

Friday 6 September 2013

Esimene koolinädal

Miks siis väiksem vahe sisse on tulnud? Kuna ma lihtsalt arvan, et pole mõtet kirjutada päevast kui midagi põnevat pole juhtunud. Ma isiklikult ei viitsi küll kellegi blogi lugeda, kes kirjutab oma igapäevasest tegevusest ja kui ta kirjutab sellest nädala aega juttu ja juttude põhimõte on sama.

Okei asuks nüüd siis selle nädala juurde ka. See oli mu esimene täispikk nädal koolis. Alustan siis täitsa algusest...
Koolipäevad algavad mul juba kell 5. See on pea kaks tundi varem kui Eestis (v.a see kui ma hommikuti trennis käisin). Siis on kuskil 45 minutit aega pesus käija, süüa ja auto peale istuda. Eks siis kodust stardime 5.45 või 6-st, see kellaaeg tavaliselt kõigub. Ning siis hakkab mega pikk autosõit kooli, pea tund aega ( kuna autosid on siin sama palju kui meil Eestis inimesi :) ) Selle tunni jooksul kui me kooli sõidame, magavad kõik vennad autos ja ainuke kes siis ei maga olen mina. Ükspäev siis host-isa küsib, et kas sul ei ole und, võib-olla on isegi natuke uni hommikul aga ma tõesti ei suuda autos magama jääda nii, kui mind on juba korra ülesseaetud ( eriti veel hommuikul). Kooli jõudes tervitavad mind kõik ja naeratavad, see on lihtsalt nii veider minujaoks, kui palju nad naeratavad, naeravad ja lõugavad.
Esmaspäeval peale kooli oli mul ikka suurem peavalu, kuna see klass kus ma olin, nad ikka lõugasid nagu lasteaed või veelgi hullemini. Ning koju jõudes läksin kohe magama ja magasin mingi 2-ni, ning siis tõusin ülesse ja jäin uuesti magama :D.
Teisipäeval algasid siis mul hispaania keele tunnid. Hispaania keelt ei õpetanud mulle õppetaja vaid õpilased, kes oskavad natuke või väga hästi inglise keelt. See on täitsa hea, et seda teevad õppilased, sest nii saan ma siin ka endale sõpru ja saan suhelda ka natuke. Aga igatund on erineva õpilasega :)).
Kolmapäev ja neljapäev olid siis samasugused, õppimine ja naermine käsikäes. Lihtsalt selle nädala parimaid küsimusi oli see, et kas Eesti asub Itaalia kõrval. Ainuke erinevus nende kahe päeva jooksul oli see, et me läksime metroo ja bussiga koju, ning need kaks asja kokku makasavad kuskil 2000 col pesot = kuskil 75 euro sendi rinigis. Koju siis nendel päevadel jõudsin üppriski vara, mingi nelja paiku.
Reedel siis läksime samamoodi kooli nagu ikka. Ja kui host-isa oli meid koolijuures maha pannud, ütles, et tuleb kell 10 mulle järgi ja lähme migratsiooni ameti kontorisse mingeid pabereid täitma. Igastahes olin koolis olnud veavalt pool tundi ja host-isa oli kooli juures ja ütles, et lähme siis. 
Siis me käisime enne migratsiooni mingist kontorist läbi, kus host-isa rääkis mingi pea kaks tundi lihtsalt juttu. Edasi läksime sinna migratsiooni majja, ning seal olime oma tund aega ning siis läksin mehikese juurde ja andsin oma pildi ära ja sõitsin kooli tagasi. Olin koolis veel kaks ja pool tundi ja see ka koosnes sellest üks olinest mul vaba tund ja teine oli jutu rääkimis tund (pool hispaania pool inglise). Ning siis tuli jälle host-isa järgi ja läksime surbway'ise sööma , need võilevaid on seal ikka mega mega maitsvad. Kuna host-isa ja rafa jooksevad esmasp. mingit jooksu maratoni Medellinis, siis käisime ka nende numbreid välja võtmas mingis hoones.
Koju jõudes vaatasime Colombia-Ecuatori vahelist jalgpalli mängu ja siis sain aru, et nad on ikka tõelised jalgpalli fännid :D. Jalgpall läbi otsustasime minna jäätis sööma. Ei nuu neile meeldib süüa jäätist juustuga :d + veel hunniku magustate asjadega. Ja kui mina ütlesin mida ma tahan siis nad ütlesid sellepeale, et nii vähe asju tahadki jäätisega süüa :D. Igastahes näiteks host-ema lasi panna jäätise peale: juustu, kirsse, mingit kompotti, siis veel midagi ja lõptude lõpuks veel šokolaadi ka peale.
Nüüd olen kodus ja istun niisama.  Ja homme saan ma siin olles esimestkorda UJUMA !!!!!! :D
Vabandan, et pilte nii vähe on aga tõesti, mul polnud see nädala millestki ega kellestki pilti teha. :D või kui siis on olnud siis on telefon tühi olnud :))


 igastahes siin tehti mingit esmaabi koolist, aga see nägi välja nagu oleks lihtdalt kinnastega mängitud ja seda arsti vedeliku kasutatud
 See maskiga käib mul koolis järgi ja ütleb, et kuidas te eesti keeles ütlete... nt: suck my dick and over and over again :D Aga ta siiamaani ei tea kuidas seda öelda :) 
 üks päev käisin väikeste laste tantsu tundi vaatamas, kuigi siiani ei tea ma põhjust miks ma sinna minema pidin, aga ma olin seal ja vaatasin seda.
Ja see väike poiss paremal nurgas vaatas terve aeg mind ja ei teinud midagi kaasa:D
 See on üksosa koolist
Ja nii me host-isa ootasime... see kes pikali on host-vend (rafa).
Ta magab igalpool nii :D

Mida ma siis neile nende päevade jooksul olen õpetanud eesti keeles : 
  • ükspäev küsis, Santiago mul igast suuga seostuvaid sõnu ja siis küsis, et kuidas on eesti keeles.. kiss my mouth
  • igast sõnu mis sialdavad õ,ä,ö,ü tähti :D, sest need on tõesti väga rasked nende jaoks
  • numberid 
  • liitsõnu, kuna nad ei saa siiamaani aru, et miks näitkes autojuht ükssõna on :D 
  • ja paari inimese jaoks on väga raske sõna sarv, kuna seal vastu kõlab igast serv, surv jne. Vahepeal on üpriski naljakas. 
http://ask.fm/KristelLusikas ja võite alati küsida ka :)) (aga palun rõvedused välja jätta ja kui isegi keegi kirjutab, siis ma ei vasta lihtsalt nendele)

Ilusat varahommikust teile. 
K.



2 comments:

  1. Kristel! Edu! Vamos või kuidas see neil käib. Muide Kolumbiast vaadatuna ongi Eesti üsna Itaalia lähedal:). Ja sellele tondile, kes tahab roppusi õppida, tee nt selline tõlge - " sa oled tore" voi " teil on siin ilus maa". Ja siis kui kunagi lahkud seleta talle, mis sa talle tõlkisid ja seleta, et tegeliku ropendamise tähenduse peab ise mujalt järgi uurima. Tervitustega imeilusa sügise algusega Eestist.

    ReplyDelete
  2. Edu läheb alati tarvis :). Ma polegi talle veel midagi vastu öelnud. Nad on juba mingil määral need ropused ise selgeks õppinud. Mulle küll tundub, et Itaalia ja Eesti vaheon üpris suur :D

    ReplyDelete