Total Pageviews

Tuesday 20 August 2013

1 PÄEV, ei suuuda uskuda ..

Oehh , see tuli küll nüüd suure üllatusena. Just sel hetkel kui mul on jäänud veel ÜKS päev, teatab YFU Colombia, et mul on uus pere ja nad saadavad informatsiooni mulle meilil. Esiteks see tuli mulle väga suuure üllatusena, kuna olin just tulnud Robbie kontserdilt, mis oli mega awesome !!!!!! ( Pildid lisan mõni teine kord).
Aga siis natuke perest lähemalt... Peres elab ema, isa ja 4 poega. Selle üle olen ma õnnelik, et ükskord elus saab mul olla ka vend, olen koguaeg unistanud, et mul oleks kas suurem/väiksem vend:). Ja elama hakakan Medellini linna ääres, vist rantšos, kui ma õigesti aru sain. Ema Lida Patricia (46), kes on kodune, isa Juan Jose (54), kes on jurist ning vennad: kõige vanem vend Juan Jose (23), kes õpib ülikoolis juristiks, teine vend Samuel (21), kes õpib ülikoolis phühoterapiodiks ning kaks nooremat venda Emiliano (18) läheb vahetusaastale ja Rafael minuga sama vana käib koolis.
Hetkel nendest nii palju. Õhtul kirjutasin kirja ja nüüd ootan vastust nendelt :).
Lisan nendest ka paar pilti....
Alumise pildi peal on siis isa ja neli venda. (ma arvan :) )

Headööd teile siis, Chao

No comments:

Post a Comment