Total Pageviews

Monday 26 August 2013

lihtsalt üks tavaline päev

Oma kalli pere soovil teen ühe väikse postituse:). 

Igastahes täna oli lihtsalt selline logelemise päev. Hommikul tõusin jälle suht vara, enne 7 olin juba üleval. Mis teha ajavahe annab veel tund, aga küll ma ka sellega ära harjun. Teised olid juba ära läinud ainult host-ema oli kodus (ta on kodune). Igastahes ta oli mulle juba hommikusöögi valmis teinud ning siis istusin lauda ja hakkasin sööma. Hommiku söögiks oli siis, ülihea mahl ( ei tea ainult, mis puuviljast), mingi juust ja siis aerepa ( ei tea, kas õigesti kirjutan) aga see on lihtsalt nii hea. Host-ema küsis siis, et kas ma tahan ka temaga toidupoodi tulla. Loomulikult olin ma nõus, kuna tahan näha kõike, mis siin külas toimub ( küla on viljandi suurune vist). Ühesõnaga käisime enne toidupoodi mulle kõnekaarti ostmas, kuskil koolis ( kus mulle öeldi, et olen liiga vana, et siia tulla. Aga ma võin ka eksida, sest mu hispaania keel pole just kiita :D ) and then läksime toidupoodi. Ei no kui meie pere ostab koju palju süüa, siis mu host-pere ostab veel rohkem. Meil oli kolm kärutäit süüa + veel majapidamis asju. Ja siin poodides pannakse sinueest ise asjad kilekotti + veel kui oled jala poodi tulnud TUUAKSE VEEL KOJU KA, UKSE ETTE :D. Mugavad inimesed, mis teha.
Natukese ajapärast hakkasid juba teised ka koju jõudma, samal ajal tegi host-ema süüa. Istusime siis kõik laua taha ja hakkasime sööma. Kõigepealt oli söögiks supp ( kus olid sees makaronid, kartul ja mingi magus asi) ja siis tuli mega suur praad, kus olid siis kana, riis, kartul ja veel midagi. Kui ma nii veel jätkan siis aasta pärast veeren ma küll kodu uksest sisse, siin käib ikka tõeline söögiorgja. Pärast lõuna sööki ütles host-isa, et pärast lähme jooksma. Aga siis juhtus see, et hakkas välku lööma ja müristama, niiet me ei läinudki :((.
Mu hispaania keele sõnavara on natukene laienenud. Paarist sõnast on saanud paarkümmend :)). Ja vennad on abivalmid, et aitavad ja õpetavad mind koguaeg :).  Nüüd istun oma toas ja teised kas õpivad või magavad :D.
Ja nüüd mõned pildid, mis ma lubasin teha oma uuest kodust.




 minu armas toakene :) 
 väiksed künkad, või mis?

minu igapäevane abiline

Päikest teile ! 
K.

No comments:

Post a Comment