Total Pageviews

Sunday 11 August 2013

Only 10 days

Hola !

Ainult 10 paeva on veel jaanud !(puuduvad tapitahed). Lihtsalt uskumatu kui kiiresti aeg laheb, see on samas kurb aga teisalt tahaks ma juba kohal olla ja teada kuidas on uues kultuuris :). 
Vahepeal olen olnud koos oma kahe koige armsama inimesega. Ma jaan teid see aasta toesti igatsema ja pidage meeles, et teid ma ei unusta kunagi !
 Hetkel ma olen Leedus sugulastel kulas ja ma tunnen ennast tahelepanu keskpunktis kuna koik uurivad, et miks?millal? kas ma ei karda? jne.... Aga see on nii naljakas, et ma kusisin tana ristiisa poja naise kaest, et kus prugikast asub ( vene, inglise keeles) ja ta ikka ei saanud aru siis mul tekkis selline olukord kus ma motlesin, et toesti, kas ma pean natsu suust valjavotma, et ta aru saaks, mis ma tahan. Lopuks ta sai ikka minust aru ja see oli tore. Tana ohtul peab vara magama minema kuna vaja oosel Warsawisse soita Colombia saatkonda ja viisa paberid ara viia. Siis on sellega ka uhelpool :). 
Praegu on koik supper, votan Eestis olles viimast ja ootan perelt veel kirja, mis ma kirjutasin juba paris ammu. Loodan, et see paari paeva jooksul ikka tuleb. 

Ah see ka, et te voite mind 22.augustil lennujaama saatma tulla, kui teil on viitsimist hommiku vara ennast ulesajada. Kuna lend valjub juba 6.45 :) 


Aga hetkel koik, kirjutan teile varsti jalle.  

Chaou :) 

No comments:

Post a Comment