Total Pageviews

Sunday 25 August 2013

Pere juures !!

Hola!

Alustan siis tegelikult eilsest päevast Bogotas. Hommiku poole tulid jälle vastu YFU töötajad , üks neist oli Silvia. Igastahes me käisime kullamuuseumis, mis oli täiega lahe. Seal oli nii palju kullast asju. Natuke pilte ka... 
 See oli mingi kuulast kett, mida anti põlvestpõlve edasi

 kuskil ma ei tea kus, on terve rand neid kujukesi täis

 asjad mida kantsid jumalad
 need käisid ninna
kirst kuhu inimesed pandi
See oli kõige esimene kullast asi, mis seal muuseumis on
sellised kujukesed asuvad San Agustinis(ma ei tea kas kirjutan õigesti). Kui sa seal käid, siis saad sealt mingisugust energiat, mis sind terveks ravib.
Väga palju näeb selliseid maju Bogotas
Surnud inimesele pandi näole selline mask 
Pärast väsitavat jalutuskäiku muuseumis, läksime sööma Colombia kõige  kuulsamasse söögikohta. Koha nimi oli Crepes & Waffles. Ühesõnaga sõin ma seal maailma parimat Cesari salatit lõhega :D + veel smuutit ja magustoitu. 
kas ei näe mitte isuäratav välja :)
 And then tuli mul minna juba lennujaama ja  lennata Medellini oma pere juurde. Bogota-Medellini lend oli väga lühike, vaevalt tundaega. Medellini lennujaama jõudes juhtus see jälle, et mu PAGAS ON KADUNUD  !!. Läksin jälle siis sinna kus need kadunud pagasite koht on ja sealt öeldi, et  su pagas tuleb järgmise lennuga. Vähemalt seegi oli hea uudis, et pagas jõuab kella 9-ks kohale. Niisiis küsis mu host-vend, et kas sa oled nõus ära ootama või tuleb koju homme. Igastahes me ootasime mu pagasi ära, koos host-venna ja ta tüdruksõbraga. Peale seda hakkasime, siis mu uue kodu poole sõitma. Medellin on lihtsalt supper ilus.
Ning nüüd jätkan juba siit (tänasest päevast). Ühesõnaga nüüd olen juba ühepäeva oma perega veetnud.
Täna hommikul olin ma jälle varajane, kõik teised magasid veel. Hommiku vara oli host-isa läinud rattaga sõitma ja tuli alles siis tagasi kui kõik olid üleval ja ära söönud. Ühteasja ma praegu saan kindalt öelda, nende pooleteise päevaga, et mul on ikka perega vedanud. Kõik teevad sporti ja on üli abivalmid ja toredad. Jagasin siis neile ka kingitused ära. Nad olid väga üllatunud kui kinkisin neile eestist raamatu, mis oli hispaania keeles. + Veel igasugust nänni.
Täna käisime siis väljas söömas, kuskil ma ei tea kus ja sõin jälle salatit. Siin on nii head salatid. Istusin seal lauas nagu totu, kõik räägivad omavahel ja siis mina istun seal niisama, kuna ei saa veel keelest aru. Nüüd oleme juba kodus ja meil vihma sajab ja äikest lööb ( Liisu midagi sinule :) ). Täna vist hakkame mingit filmi vaatama.


Kodust lisan mõni teinekord pildid.
Praeguseks siis tsaukipläuki :)


 

No comments:

Post a Comment