Total Pageviews

Monday 30 December 2013

el ultimo mensaje de este año


Lugedes Anna Linda viimast postitust mõtlesin, et oleks ju ka viisakas tänada neid kes selle aasta meeldejäävaks tegid ning kes aitasid mind siia kus ma hetkel olen.

Lihtsalt hakkasin mõtlema, et 2013 aasta alguses ei olnud mul veel väga kindalt mõttet, et selle aasta lõpu kui ka 2014 pool aastat veedan hoopis teises riigis, teises keskkonnas kui ka teise perekonnaga. 
Ning nüüd ma siin olengi, hoopis teises maailma otsas, eemal on päris perekonnast, sõpradest. 
Nagu mu ema kunagi ütles, et Kristel sina küll ühe kohapeal ei püsi, sina oled meil see kes tahab teha neid ekstreemseid asju ja kogeda neid ise, mitte kuskilt lugeda. 
Kindlasti oli see mu parim aasta, mul oli parim suvi koos minu kallite trennikaaslastega, klassikaaslastega. 
Lisaks sellele läksin ma uude kooli, kohtusin uute inimestega, kes selle ühe aastaga said väga südamelähedaseks.


Tahaks lihtsalt tänada oma kalleid vanemaid, sugulasi, sõpru kes mind on toetanud see aasta ning aidanud mind siia kus ma praegu olen. 
Kuid ei taha ka ära unustada neid vanemaid kes mul siin on, kes on teinud mu vahetusaasta selliseks nagu ma unistasin + ka neid sõpru kes mul siin on.  
Armastan teid tohutult!!!!!!!!!!!!


Me gustaría dar las gracias mis padres (mi familia), mis parientes, mis amigos y gracias a toda la gente, que estuvieron conmigo en 2013. Que me han ayudado a llegar a dónde estoy.
Pero yo quiero también decir, muchas gracias mis (host)padres. Porque ellos que tienen mi año de intercambio muy especial y también mis amigos aki. 
Te amo mucho mi familia y mi (host) familia, mis amigos. 
Feliz nuevo año!!


see ülemine pilt pole küll sellest aastast, kuid see on ainuke pilt kus kõik peal on ja mis mul arvutis oli



Minu kallil vanaemal on 1.jaanuaril sünnipäev!!!! Seega soovin vanema sulle juba ette ära PALJU ÕNNE SÜNNIPÄEVAK!!!!!
Mi abuela cumple años en 1.enero . FELIZ CUMPLEÑOS MI ABUVELA!!! 
Te amo mucho mucho :))))

kahju, et mul oma arvutis ei ole pilti kus vanemaga olen ainult kahekesi ja vaataks kaamerasse. 
Kuid mulle sobib see pilt ka :)), loodan, et sulle ka. :) 






No comments:

Post a Comment