Total Pageviews

Monday 30 December 2013

Kiire postitus enne aasta lõppu

Hola mis amigos!!!


Kuna mulle on juba mitmed kirjutanud, et miks nii kaua pole bloginud, siis teen ühe kiire postituse.
Lihtne põhjus miks pole jõudnud siia on see, et olin Santa Martas puhkusel 18.dets-24.detsembrini ning 24.detsembrist-(ei tea mis kuupäevani olen barraquillas). + mul võeti telost nett ära, ning põhjust ei tea.
Mul on Santa Marta jutt kirjutatud, ning see ootab avaldamist, kuid teen seda hiljem (eks näis millal), kuna kirjutasin seda telefonis, siis jutt on väga segane.
Hetkel olen Barraquillas ning naudin veel soojasid ilmasid, seega eriti pole postituste tuju, parematki teha. Ei taha ka nii jätta seda blogi, et enne 2013 aasta lõppu ei kirjuta.
Arvan veel, et jõulude ja uueaasta postituse teen ka hiljem, kuna veedan/veetsin need Barraquillas.
Vahepeal sain ka selle kuumuse juures päiksepiste, niiet mitu päeva oli paha ja vist oli ka väike palavik.
Ning isegi õhtuti pole aega, et midagi kokku kirjutada, kuna siin ma ei veeda ühtegi õhtut kodus vaid kas siis Silvia venna juures või siis Silvia õe juures või veel kolmandas kohas.
Näiteks eile käisin Silvia venna juures filmi vaatamas, kus olid Mucis (ei tea kas õigesti kirjutan) ja ta poiss Luis, Gabi, Gabi ja Mucise ema õe lapsed (kes elavad muidu Argentiinas, kuid vaheajaks tulid siia), Silvia õe laps koos oma poisiga (nimedega on mul veel raskusi ;) ). Vaatasime üht õudukat (casa 39). Pool sellest filmist oli padi näo ees, kuna ma pole eriti õudukate fänn, siis jah. Peale seda filmi hakkasime uut filmi vaatama. Ning sealt ära tulime alles 1 ajal, ning kuna teatud see seltskonnd k.a mina olime päevotsa rannas olnud, siis õhtul oli parim koht voodis.
Seda armast lühikest postitust kirjutades naudin ka viimaseid Eesti komme, mis ma Barraquillasse kaasa võtsin.

Jääge ootama, siis neid natuke pikemaid postitudi ning pilte.

Chaoo!! ;)
K.


No comments:

Post a Comment