Total Pageviews

Sunday 13 April 2014

Enne Amazoonast

Päev tagasi mõtlesin, et teen selle postituse 2 päeva enne kui Amazoonasesse lähen, kuid see jäi ainult mõtteks. Hetkel istun päev enne valge blogi lehe taga ja mõtlen mida siia kirjutada. 
Viimati kirjutasin esmaspäeval, seega väga suurt vahet pole sisse tulnud. Lausa uhke enda üle ja vanaema sa saad jälle lugeda :). 

Meil sai lõpuks koolis esimene periood ja see nädal koolis oli viimane koolinädal sellel perioodil, seega meil hakkas vaheaeg. Kuid see kestab ainult nädala aega ja selle nädala veedan ma Amazoonases. 
Kooli nädal oli selline, et kõik vedasi ennast kuidagi lõppuni, k.a mina. 

Kolmapäeval käsin kahe klassiõega ühe kalassiõe juures filmi vaatamas, ning koju jõudsin 9 ajal, ning vanemad küsisid, et miks nii vara :D. 
Film oli ise Jaapani oma, mis oli hispaania keelde tõlgitud + oli film kurb ning pärast me kolmekesi nuttsime

Laura ja mina 

Neljapäeval (10.04) läksin peale kooli ma viimasesse selle kuusse jõusaali trenni. Peale seda tulin koju tagasi ja lihtsalt kukkusin voodisse. Isegi ei jõudnud koos hostvanematega minna meditatsiooni ja siis kui nad kella 10 ajal tagasi jõudsid, ning nad mu ülesse ajasid ja küsisid, et kas ma süüa ka tahan ja selle peale vastasin ei ja ema veel küsis, et kas oled kindel, et hommikuni vastupead. Ja nii ma edasi jälle magasin, kuni hommikuni. 

Reedel (11.04) siis oli viimane koolipäev ja kõik suundusid kuhugile, ning see päev oli mul palju valikuid mille vahel valida ja kuhu minna. Siis seekord otsusasin sellist seltskonda, kus ma eriti kedagi ei tundud või siis olen põgusalt rääkinud. Ütleme nii, et ma tegin sellepäeva suhtes õige valiku. 
Peale kooli läksin vahetasin kodus riided ning pärast seda suundusime Steffania juurde, kus siis toimus väike istumine või no ma ei tea kuidas seda öelda, sest see lõppes tantsimisega ning kahe mega suure pizza söömisega. Kuna sel päeval oli hostvanemate autol pico o placa, siis olin loomulikult mina viimane kellele järgi tulid ja olen loomulikult õnnelik, et neil nii kaua läks, sest mängisime intendo kõige vanema mudeliga auto mänge, ning rääkisime niisama juttu. 
Ühesõnaga oli väga lõbus ja supper tore õhtu. 


 "ellen selfi" 
+ ega minu nahatoon ei erine üldse teistest :) 



põhimõtteliselt on need kaks pilti sarnased või no samasugused, kuid ainult on vahetunud üks inimene


Laupäeaval (12.04), hommikut alustasin mina kuskil 9 ajal ning 11 ajal suundusime hostemaga ja tema ühe töökaasalasega centro centrosse, et mul Amazoonasesse paar riideestest osta, sest peavad olema erksad toonid, et kallid musirullikesed mosquitod (sääsed) ei sööks mind. Kuna centros on alati kõik asjad sootsamad kui see sama asi tavalises kaubanduskesuses. Kuid ausalt kui ma kasutan seda riide esest mitte ühe korra vaid mittu, siis ma ikka lähen ostan selle riideeseme sellest kaubanduskeskusest, mis on kallim, kui ma lähen sinna centrosse. Miks siis ma nii teeks: 1) Centro ei ole üks ilusamaid kohti enam Bogotas, kuid enne oli see poole ilusam ja nimesed käisid seal, et nautida. Nüüd lihtsalt minnakse sinna, et enda vajalik asi kätte saada ja tullaks ära. 2)Seal on tänavad ikka tõsiselt räpased ja igalpool on maas istuvaid kodutuid inimesi. 3) Siin saadakse kohe aru kui sa turist oled, ning eriti kui sul on teist värvi juuksed kui neil ning silmad. Sest nad tulevad igalvõimalikul hetkel sinule väga lähedale, ning hakkavad oma 5.000 peeso eest asju pakkuma, ning kui sa neile veel tähalepanu pöörad, siis sa ei saagi sealt ära enne kui sa midagi ostad. 
Kuid asju on seal seinast seina, ning sealt sa saad tõesti kõik vajaliku mida sa tahad või oled otsinud ja kui veel meeldib kaubelda, siis saad asjad mitte millegi eest. 
Nii sinna kui ka tagasi tulime transmilenimiga, kuid tagasitulles oli juba inimesi rohkem ja see on ka juba oma korda selline stress. 
see on võetud Internetist, ning see natukegi sarnaneb sellele

Tagasi tulles suundusime läbi ka Titan plazast, sest nii mul oli paar asja veel vaja Amazoonase jaoks, ning hostema tahtsi Forever 21 endale üht kaelakeed osta. Kuid see päev olin ma lubanud, et saan kella 4 ühe inimesega kokku, ning kui me veel 3.30 olime Titanis, siis pidin kokkusamise hilisemaks lükkama, sest hostema ei lubanud mind ilma lõunasöömiseta kuhugile. 
Lõpuks kuskil kella 5 sai mul hiline lõunasöök söödud ning läksin siis usakeni tänava teatrit vaatama. Esinesid siis grupp trumme mängivaid inimesi. Esimest korda kui mulle selline asi meeldib ja huvi pakub. Peale seda läksime jäätist sööma ning siis jalutasime veel ringi ja suudusimegi koju. 
Kodus võttsin ma aega, et vaadata Eestis toimuvat ujumisvõistlust. See oli siin esimene kord kui mul oli selleks aega ja võib ka öelda, et tahtmist. 
Kuna ma juba ennast ei ole tundnud viimased 1 aega eriti hästi, siis viimaks jõudis ka minuni väike külmetus, täpselt enne reisi algust, JEIIII. Kuid loodan, et homme on natuke parem ja saab ikka reisi nautida. 

mul sellest ainult üks pilt, sest ülejäänud osa ma filmisin


Amazoonases olen 14.-18. aprillini, siis postitus tuleb peale seda ning kindlasti rohkete piltitega. Kuid sinna ei tule minu hostvanemad kaasa vaid see on YFU reis, ning suundume meie kaks vahetusõpilast, ning teised.

Hetkel jõin mingit asja ning pean ennast nüüd tekkide sisse mähkima, ning magama jääma. 

Chaooo.


No comments:

Post a Comment