Total Pageviews

Wednesday 26 March 2014

nädalavahetus ja lunesfestivo

Eelmine nädalavahetus juhtus palju sündmusi või  õigemine me käisime paljudes kohtades. Ning siis mõtlesin, et ma peaks kohe need kirja panema, et ära ei ununeks, aga nagu ikka tuleb muid sündmuesi vahele ja nii see jälle jääb kirjutamata. Kuna meil periood hakkab läbisaama, siis on palju koduseid töid ja veel teste. Kuid ma ei loeks neid testideks või kontrolltöödeks, sest see on nagu lapsemäng, võib kõike kasutada v.a telefon ja nii kerge on lihtsalt küsida, sest õpetajad ei tee sellest välja või siis ma ei tea.
Kõige parem on see, et meil oli keemias töö alkeenide, alküünide peale, ja siis kui töö kätte sain, siis oli pool teksti kirjutatud inglise keeles ja pool hispaania keeles, ma siis tegin pool ja pool. Ja nii on täpelt tundidega ka, et siin alustatakse inglise keeles ja lõpetatakse hispaania keeles. Ma saaks aru inglis keele tunnis aga see on suhteliselt kõikides tundides. Oleks siis see inglis keel arusaada, mmmm võite mõelda natuke.
Okei mis ma virisen, mulle meeldib siin väga ja lihtsalt nii vähe on veel jäänud, et ei taha siia mingit halbu asju kirjutada, eks lihtsalt igal koolil on omad plussid ja miinused.

Reedel 21.märtsil kutsuti mind kahte kohta ühel ja samal kellaajal, ja siis eelmine õhtu vaevasin pead, kumba kohta ma minna tahan, ning otsustasin minna ujuma koos kahe klassikaaslasega ning kahe paralleel klassikaaslasega. See oli üle 1 kuu kui ma jälle vette sain, kuid ausalt sellist feelingut ei olnud, et ohh ma olen vees. Selline tavaline tunne oli, kuid mulle meeldis. Kui meie aeg läbi sai, siis läksime pärast Junaita juurde, tellisime pizza, pärast söömist tuldi meile järgi. Koju jõudsin migi 10 ajal, ning ei mäleta mis ma veel tegin ju siis ei midagi erilist.
Laupäev 22.märtsil ärkasin suhteliselt hilja 11 ajal (Colombias on see hilja), ning vedelesime emaga mingi 2 tundi lihtsalt voodis ja vaatasime telekat. 2 ajal hakkasime sättima, et minna spasse, oli mul järgimine vee päev, kuid seekord läksin koos vanematega. See oli üks päev täis lollitamist, naermist. Ütleme nii, et igapäev rohkem siin peres tunnen end kui pere liige, saab rääkida kõigest, ühesõnaga täiesti vaba tunne. Spasse jõudisme kolme ajal ja lahkusime 8 ajal, ning võite ise arvutada kaua me seal olime. Lõunat sõime ka seal , meil oli sushi time, jah vahetusaastal võib kõike sööma hakkata.
See tunne kui sa saad saunas käia, see oli selle päeva parim moment kui me sauna läksime, tundsin end kui kodus. Loomulikul suutsin ainult mina seal nii kaua istuda.
Sellel päeval sai mul 7 kuud ka siin olnud, oeh kuidas aeg lendab linnutiivul. Alles see päev oli juu kui ma Eestis lennukipeale istusin, kuid sellest on juba 7 kuud möödas. Kui Eestis aastad lähevad suhteliselt kiiresti, siis sellest aastast ma ei hakkagi rääkima. KUID PARIM OTSUS, MIS MA OMA ELU JOOKSUL OLEN TEINUD, ON OLNUD, ET MINNA VAHETUSAASTALE.
Pärast kui me lõpuks 8 ajal spaast ära tulime, oli meil jäätisise isu, kuid ühtegi heladeriat ei olnud enam lahti. Ainuke mis lahti oli Greps & Waffels, kuid need auto järjekorrad olid lihtsalt hiiglaslikud. Jäätis lõppes meil hoopis empanadadega. Koju jõudes võite arvata, mis esimene koht oli meil kolmel, kuhu me kukkusime.... VOODI. 
Pühapäeval 23. märtsil oli meid kutsutud lõunasöögile hostisa vanemate juurde kus oli kõik isa kolm venda koos naiste ja lastega. 
Üle pika aja sain jälle rääkida oma 5 päevase vahetusperega. Oh kuidas ma neid igatsesin, kõige parem on see, et nad elavad minust 15 minuti kaugusel ja lihtsalt pole aega olnud, et neid külastada. Sest nemad töötavad päeval ja õhtul kui koju jõuavad on kell 8-9 ning nädala sees on neid sellisel kella ajal paha külastada ja nädalavahetusel tulevad uued asjad peale ning jääb jälle külasatamata, õnneks on olemas whatsapp kus me põhimõtteliselt igapäev räägime.
Õhtu poole läksin koos hostema sugulasega kinno ning vaatasime "non stop'i". Tõsiselt hea film, soovitan soojalt. Pärast kino tulime meie juurde ning sõime. Ning jälle sai üks päev läbi. 
Esmaspäeval 24. märtsil oli siin koolist vaba päev siin nimetatakse selliseid päevi "lunesfestivo". Kui sellised päevd on, siis need on ainult esmaspäeviti. 
Sellel pärval ma tegin oma perioodi tööd, ning nüüd käin igas klassis seda esitlemas. :D 

Varsti tuleb uus postitus, kuna on tulemas veel sündmuseid millest tahan rääkida, kuid hetkel olen väsinud, et midagi veel kirjutada, saigi niigi palju teksti. 













 jupp, selline ma olen........ mmm 

siis kui ema otsusustab minust fotoseeria teha :D



Chao 

No comments:

Post a Comment