Total Pageviews

Thursday 20 March 2014

Jällegi üks/kaks nädalat möödas/ Otra vez un/dos la semana pasaron

Nüüd olen juba kaks korda teksti kustutanud, ning arvan, et täna (neljapäeva) seisuga, suudan ma selle veelkord ära kustutada, võis siis jälle homse varna lükkata.
Ei tea küll kust võtavad teised vahetusõpilased motivatsiooni kirjutada siia midagi. Igakord kui ma mõtlen koolis oma blogi peale, et peaks koju jõudes kirjutama, siis on mul see tuju. Kuid kui ma koju jõuan ja selle lehe lahti võtan, siis nagu välk ja pauk on tuju kadunud. Või teiseks pean kuhugile minema ja tagasi tulles on suhteliselt hilja, see kirjutamis töö ette võtta ja loomulikult tundub VOODI parem kui blogi. jajajajajaja :)))))
Ahora he eliminando el texto dos veces y creo que es no la ulitma vez cuando yo elimino. No sé donde otros estudiantes de intercambio buscaban motivación escribir algo aquí. Cada vez que yo pensaba en el colegio en mi blog, después cuando yo llegué al colegio, tengo un sentimeinto. Pero cunado yo llegué a la casa, no tengo ningún sentimeiento. Otra opción yo necesita ir algun otro lugar y al regresar a la casa es muy tarde y mi cama es mas rico que mi blog. jajjajajajajja :))))


Appi ma ei tea kust alustada, sest jällegi on varsti 2 nädalat viimasest postitusest möödas ja kuidagi on vaja see vahepealne sündmus kuidagi kokku võtta.
Kirjutan vist punktidena.
No sé pór donde empezar, porque otra vez dos semanas pasaron y tengo muchas cosas que contar.
Lo escribo tal vez con numerales. 

Esiteks. Täitunud on mul 200 päeva ja natuke peale, see on kuskil 7 kuud. Lihtsalt see kõlab uskumatult, et olen olnud teises riigis pea 7 kuud ja vaid 4 on jäänud. Eks ma vahel mõtlen, et kust ma selle julguse võtsin ja otsustasin minna vahetusaastale. Kuid nüüd saan öelda, et see on parim otsus. mis ma kunagi teinud olen. Ning ka ei saa jätta tänamata oma kalleid: VANEMAID, SUGULASI, VANAVANEMAID JA SÕPRU.
Primero. Y aquí ya pasaron 200 días y poquito más. Este es increíble, yo ya llevo aquí 7 meses y soló faltan 4 meses, que triste! Pero es mi meyor desición para venir de intercambio. Me gustaría dar las grascias: papas, parientes, abuelos y amgios. 



Ning vahepeal olen saanud teada oma tagasiminemis kuupäeva. Okei mis teada saanud, ma sain ise valida millal tagasi lähen.
Minu viimane päev siin saab olema 16.juuli 
Me mandaron el pasaje de vuelta, así que me voy el 16 de julio :(((((((((( 


Eestlased, kes pole unised võivad mulle vastu tulla, jajajjajaj
Teiseks. Nii paljud, kes on kuulnud või lugenud mu viimast postitust, siis seal mainisin, et mind vistati trennist välja. See trennist väljaviskamine ei olnud lihtalt ajutiseks vaid, see oli selline väljaviskamine, et ma sinna enam tagasi ei läheks. Täpselt nii, siin ma ei käi enam ujumistrennis. Kui teil on seoses sellega küsimusi, siis võite küsida. Ma ei saa siia nii nimesid kui ka väga põhjalikult kirjutada, sest kui keegi näeb tuttavat nime või enda nime, siis tõlgitakse see ära.
Segundo. Tantos personas que sabían, este momento ya no nado nada más. Por que, buneo tengo muchas cosas, pero no puedo escribir aquí. Cuando alguíen quiere saber me puedes escribir a mi facebook.



Nüüd siis käin kaks korda nädalas jõusaalis era treeneri juures. Ja võin öelda, et mulle meeldib jõusaal rohkem kui enne. Eks vahel jõuab ka rohkem käia, kuid need kaks päeva on põhilised.
Ahora yo voy al gimnasio dos veces a la semana. Y puedo decir, me qusta más que natación. O posiblemente yo voy más de dos veces a la semana. 


See laupäev lähme siis lõpuks spasse, mida me iga nädalavahetus edasi oleme lükanud, sest alati on midagi vahele tulnud. Ja juba mitmendat kuud valutavad kõik lihased.
Este sabado nosotros vamos a spa, al fin, todo los fin de semanas hablamos cunado vamos y ya vamos. Todos mis músculus me duelen. 


Ei mäleta kuupäeva, kuid millalgi tuleb YFU-ga reis Amazonasesse. Üks osa minust tahab minna ja teine mitte. Kuid ikkagi ootan seda väga.
No recuerdo la fecha, pero nosotros vamos con YFU al Amazonas. Un aparte de mi quieren ir y otro no. 

Ei teagi mida veel kirjutada, võib-olla olen väsinud ja ei tule meelde. Kuid varsti tuleb järgmine postitus, võib-olla isegi sellel nädala.
No sé que más necestita escribir, tal vez yo estoy cansada y no recuerdo. Pero yo premito el proximo texto es este semana. 


 ei tea miks ta ümber ei keera ennast.... 
no sé porque no quieren la vuelta... 

 Esimene kord kui näed, et rahakotil on suurus
primera vez cuando lo veo, los billeteras tienen tamaños

 Ema koristas ükspäev cd-d kappi
Un día mi mama limpiar cd gabinete/closet



 eile käisime centros 
ayer nosotros fuimos al centro










Tsau mu nunnud:)))))
Chao mis amigos:)))




No comments:

Post a Comment