Total Pageviews

Sunday 20 October 2013

Vahepeal midagi head ka

Holi!


Ma kõigepealt vabandan, et palju ei saanud lugeda me eelmist postitust, kuid praegu ma seda ei avalda uuesti. Põhjuseid on palju ja neid ma ei saa siin jällegi öelda, kui kedagi huvitab siis küsige.


Kuid  mis ma siis vahepeal teinud olen, ega suurt ei midagi, kool, kodu jne.... + nüüdeks olen jälle nädala aega koolis käinud.
Üks uus kogemus on ka koolibussiga sõita, sest nüüd käin iga hommik kooli koolibussiga. Selles bussis on hea seltkond kokku sattnud, seega igav ei hakka. Õhh kuidas mulle ei meeldi see, et see koolibuss nii vara tuleb. Buss on maja ees juba 5.50 ja tõusmine on seega veel varasem. Koolibuss on parem variant kui see, et ma kooli kahebussiga sõidaks, no away.

Kuid miks mul tuli tuju siis väike blogipostitus teha. Täna käisin siis poes endale hommseks midagi kooli kaasa ostma, kuna olen väsinud sellest kooli räpsust. Igapäev ei taha ka endale sandwiche sisse ajada :D.
Kõigepealt võiksin siis sellest alustada, et suutsin oma ID-kaardi ära kaotada. Kuid teadsin, et võtsin selle kodust kaasa koos pangakaardiga, ning poes avastasin, et mul on ainult pangakaart alles. Seega käisin selle hiiglasliku exito toidupoe läbi ja kaarti ei leinudnud. Olin juba suht paanikasse minemas, et kuidas ma suutsin selle ära kaotada jne, ning siis möödus minust mingi koristaja ja küsis, et kas ma olen mingi kaardi ära kaotanud, sellepeale vastasin loomulikult jaa. Seejärel juhatas ta mind mingi tädi juurde info letist ning siis rääkisin, et mul see ja see kadunud, ega te leidnud ei ole ning üllaülla, seal see oli. Milline kergendus see oli. SEEGA ON SEE MUL JÄLLE OLEMAS.

Nüüd siis toreda asja juurde ka. Käisin ka tennise poes riideid ja asju vaatamas. Lõpuks ma endale ühtegi riideeset ei ostnud kuid ostsin endale uue koti (jälle), kuid seekord seljakoti. Ning enne puhusin juttu natuke sealse teenindajaga (ma suutsin selles poes käija kaks korda). Ning kui ma teist korda läksin siis juba ostsin selle seljakoti ära ja kuna ta oli minult enne küsinud, et kus ma pärit olen ning vastasin, et Estonia. Ning kui ma kasasse läksin, siis ta küsis jällegi, et kust ma pärist olen "Autraaliast"- "ei Estoniast" ning minu üllatuseks ta teadis kus Eesti asub ning on seal isegi käinud ja tal on seal paar head sõppra ja ütles, et eestlased on nii toredad ja naljakad.
Viimane lause tegi  südame soojaks :))))).

Ning peale neid kahte poe külaskäiku läksin ma siinsesse lemmik kohvikusse, kus on kõigeparemad koogid, koogikesed, muffinid jne + külmad soojad joogid. Nautisin siis head ja paremat ja hakkasin jälle kodupoole tulema.
Kõik see jutt oli tänane päev, kuid nüüd mul tuli meelde ka see, et reedel käisin koolikaaslastega linnas.


Nüüd siis lisan ka reedese päeva.
Reedel oli siis ikka nagu tavalised koolitunnid jne... Kuid pärast läksime koolikaaslastega (ma ei saa neid nimetada klassikaaslasteks kuna ma ei käi nendega ühesklassis). Algselt olime kuuekesi ning käisime söömas KFC'is. Ning siis läksid kolm tüdrukut koju ja jäime ainult mina, Valen ja Laura.
Kõige pealt läksime, siis Valeni ema tööjuurde, et kotid ära panna ning seejärel minna kahte centro comerciali. Üks oli Oviado(but I not sure if I wirte coret) ja teine oli Cantafe. Mõlemad olid täiega ilusad Cantafe on lihtsalt mega suur. Oviado's käisime jälle söömas Cinnaboni's.
Kui mõlemad centro comercialid olid läbi jalutatud mõtlesime, et nüüd oleks aeg hakkata tagasi minema, sest ma pidin varsti kodus olema. Kuid kuid tee peale jäi mingi pood mis sarnaneb meie novarlixile, Euronixcile ja paljudele muudele poodidele (igastahes sealt võisid leida kõike). Kuna siin on tulemas varsti haloween, siis loomulikult suundusime haloweeni vahese ja hakkasime lihtsalt mingeid makse proovima. Ma ei tea kui kaua me seal poes olime ja neid makse proovsime + sinna kuulus meie kolme suur naer......
Suurem osa poe maskidest oli proovitud tatsasime tagasi Vale ema tööjuurde.. ning sealt juba võtsin endale takso, et koju sõita....
Õhtu veetsin ema seltsis telekat vaadates ja rääkides. Ning nädalavahetusel olin kodune.





 ega mul hommikul ei olnud vaja vara ärgata (loe:oli ikka), aga mis mina tegin kell pool 2, kirjutasin kirja 

 siinsed thunderstorm'id on hakkanud isegi meeldima 

lihtsalt parim seltskond 

ega me pole imelikud ...... :D

 see on üks nendest centro vomercialidest (Cantafe)
see oli lihtsalt mega mega suur

 see nägi lihtsalt nii realne välja, et me lihtsalt kiljatasime üle selle ostukeskuse

 nüüd oleme selles suures poes, kus oli kõike 

 kes tahab tulen ukstaha :D 

 Liisu käskis selle osta, et ta saaks mind ehmatamas käija 
(kuid ma ei ostnud seda, veel !!!)



 hehhehehehehehehe 

mulle lihtsalt meeldib seda koera kiusata :D



mmmm, delicious



my new bag

mõnus õhtu ja hea aeg blogi kirjutamiseks..

 lihtsalt parim aloe vera drink

 my new math notebook

"Tulingi väike postitus"


Nii see eluke mul siin veereb ja varsti on oodata järgmist postitust, kuid ma ei anna täpselt päeva milla ma seda teen.


Chao,
K.




No comments:

Post a Comment