Total Pageviews

Wednesday 23 October 2013

Feliz cumpleaños mi papa !!!

Hola mi  papa!!!


Ma teen  ühe kiire ja lühida postituse siia. Miks siis postitus, nagu ja arvan te kindlasti lugesite pealkirja ja saite aru miks on postitus . + Ma kirjutasin selle valmis õhtul (ning olen nii väsinud, et ei viitsi arvutit tööle panna ja sealt ühe nunnu pildid võta. #laiskvorst)
 + lähen hommikul migratsiooni ametisse, et kirjutada, et nüüd asun Bogotas.


Ja nüüd siis asja juurde.

MI PAPA FELIZ CUMPLEAÑOS !!!!!!!!

Ole sama tubli ja tore edasi NING oota mind kunagi koju. Ning loodan, et sinu sünnipäeva päev on tore ja täis igasuguseid üllatusi!!!🐥🐰🐸


Ma loodan, et sa oled minupoolt kingitusega rahul, sest siit kaugelt ma muud teha ei saa :)))
PALJU PALJU MINU KALIS ISSI !!!!! 




No comments:

Post a Comment