Total Pageviews

Monday 7 October 2013

Uus pere, uus kogemus

Nüüd on päris pikk vahe sisse tulnud blogimisele. Põhjuseid on palju.....
  • Esiteks nüüdsest olen uue pere juures.
  • Teiseks enne polnud mul lihtsalt mitte mingit tuju midagi siia kirjutada ega ka polnud teinud midagi. 
  • Kolmandaks oli üks rutiin: hommikul vara ülesse, kooli, koolist koju metrooga ja õhtul magama.

Kirjutan siis lühidalt, et miks üldse pere vahetus. Ütlen kohe alguses ära, et see perekond oli arrival family. Aga mina sain sellest teada alles eelmine pühapäeval. Ning nii see jäi, kuni kolmapäeval  ütles, mulle Silvia, et hakka oma asju pakima, sest sa lahkud sealt kas täna või homme. Lahkusin reedel selle pere juurest.

Miks ma siis vahetasin üldse?
  • Esimeseks  oli perepoolne, kuna host-ema isa oli haige ja vajas hoolitsemist ja kui mina seal oleks olnud, ei oleks me mitte kuidagi ära mahtunud.
  •  Teiseks pidi terve pere minema tööreisile ja mind ei oleks kaasa võetud otsustasin, et äkki oleks kergem pere vahetada.
Ei olnud ainult perepoolseid perevahetus soove, oli ka minupoolseid.
  •  Ma ei saanud pere väga hästi läbi. Kuna peres oli neli poissi siis ema käitus ka kuidagi poisilikult ja ma ei tundnud ennast seal hästi.
Perele ma ilusti headaega ei saanud öelda, kuna kui ma lahkusin, siis oli ainult noorem host-vend kodus.
Ühessõnaga see pere oli tore aga lihtsalt mitte minule :).

Nüüüdseks olen uues peres olnud neli päeva ja kõik on hetkel supper hästi. Seda ei saa hetkel sõnadesse panna kui õnnelik ma selles peres olen.
Natuke aega tagasi rääkisin oma Eesti perega, näitasin neile oma  uut elamist ja rääkisid mu host-vennaga (edasipidi Lucas) ja host-ema (edasipidi Batricia).
Kirjutan ühe suure erinevuse eelmise perega ja nüüd selle perega. Eelmises perekonnas ei olnud seda, et kõik olid koos ja rääkisid juttu (nagu Ladina-Ameerikale kohane) aga selle perega teeme me kõike koos, räägime juttu jne..

Räägin siis natuke eilsest, kus ma käisin ja mida ma nägin. Eile käisin koos kahe kooli õpetajaga (Ana Maria ja Mardsoriga). Käisime Paisal( sealt näeb tervet Medellini). See oli nii ilus, kuigi nad ütlesid, et õhtul on see veel ilusam (loodan, et kunagi sattun sinna õhtul ka). Enne Paisale minekut käisime minu siinses lemmik kohas söömas (Greps and Waffles's). Ning kui kui oli Paisal ja Greps and Wafflet'es käid läksime spordikopmleksi küsima ujumistrennide kohta. Väga palju informatsiooni ei saanud, kuna isikut kes meile piisavalt informatsiooni oleks andnud ei olnud enam seal. Lähme esmaspäeval tagasi ja küsime siis puudu jäänud informatsiooni ära. Ja arvatavasti lähen esmaspäeval siin esimest korda ujuma :))))) ( so so HAPPY). Ning siis tulin koju ja vaatasime koos emaga telekat ja rääkisime juttu.

Eile käisime siis siin lähedal Centro Comersialis ehk mallis. Küsisin, et kas see on üks suuremaid kaubanduskeskuseid siin ja Lucas ütles, et see on üks keskmiseid. Mingipäev lähme suuremasse ka jejejeje. Ega ma midagi sealt peale oreo macflurry ei ostnudki. Lihtsalt vaatasime ringi. Läksime ainult vaatama telefone ja kuna siin on tõesti telefonidel odavad hinnad, lähme täna sinna tagasi eks näis :D
Õhtul on veel paanis minna ujuma finaly.... :D ja eks näis, mis veel toimuma hakkab. Nendest kirjutan kunagi hiljem.

Täna alagas siis siin kevadvaheaeg. Eks näis, mis see nädal tegema hakkan.

Pildid on läbisegi, loodan, et ei pahanda :)




 Koidan jälle koos



 Medellinis linna keskel on kaks mäge. Üks on Paisa(seal kus ma käisin) ja teine on see, mis seal kaugel paistab (nime ma enam ei mäleta)




 Medellin arhitektuuriliselt (kui seda nii saab nimetada)




 Teiseltpoolt mäge

 mäenõlva peale elavad vaesamad inimesed ja need kes on alles linna sisse kolinud ja pole töökohta veel leidnud.





 see roheline riba on keset linna ja see on kohalik lennujaam


 kuskil seal nende kõrgete majade vahel on minu kool :)

 




 sellised näevad umbes külad välja. Majad valged, aknad ja uksed on värvilised

 lõpuks sattusin oma lemmikusse kohta

 lemmiku juures, siis on nägu naeru täis

 vaade minutoa aknast

minu uus tuba (ma mõtlesin selle pildi teha just enne magama mineku sp on voodi sassis)

 vaata Laura, mis mul voodiküljes ripub 

 nunnu kutsa, aga vahepeal on pindakäiv. Kuna on alles kutsikas, siis ammustab igat asja, mis ette jääb

 vaade teiselpoolt 





Vabandan juba ette ära, et komakohad võivad olla väga valesti. Aga üppris raske on juba kirjutada ja mõttet edasi anda teile eesti keeles. Ja see postitus on kiiruga kirjutatud, kuna mõned juba küsivad, et miks mitte midagi kirjutatud ei ole :D.
Andri palun nüüd saad lugeda ja pilte vaadata ......




Hasta luego !

2 comments:

  1. Nii nunnu, loodan, et töötab ka! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen viimasel ajal näinud väga veidraid unenägusi :D.

      Delete