Total Pageviews

Sunday 9 February 2014

Uue blogipostituse leht on juba mul pea pool päeva lahti, ning pole siia ikka ühtegi rida kirjutanud. Nüüd on juba üks rida kirjas, arenen :). 

Nüüdseks on üks esimene täispikk nädal ka koolist möödas. Mõtlesin, et kirjutan koolist natuke, millised on erinevused. Aga nüüd ma siin olen ja ei oska midagi kirja panna, kuid mõtteid on. Hetkel on see ka, et vaatame hostisaga "the hang over'it" ja pool sellest ajast vaatan ma teleka ekraani. Kuid lihtsalt pole muul ajal võimalik kirjutada, kuskilt peab selle aja näppama. 

Okei proovin ennast kokku võtta ja midagi erinevustest kirjutada, kuna neid on ikka palju. 
  1. Kool hakkab kella 7-st (Colombias üldselt kõik koolid hakkavad sellisel ajal)
  2. Klass on kaks korda suurem kui Eesti (mõtlen inimeste arvu pealt). Klassis on meid 48. 
  3. Tunnid on 60 minutilised (kuid üksikult on 50 minutilised) ja kolm tundi on järjest. Peale seda tuleb 30 minutiline paus. Siis 2 tundi järjest, ning lõunasöök ja veel üks tund. (tunniplaani kirjutan pärast) 
  4. Ning kõigest kaks tundi on, kus on klass tervenisti koos. 
  5. Kool saab kõigil täpselt samalajal läbi ehk kella 2.40-st
  6. Koolis on koolivorm: üks seelik ja pluus (koos kõikide teiste asjadega), teine sudadeero ehk siis spordivorm vms (sest ausalt ei tea, kuidas seda eesti keeles nimetatakse) 
  7. Koolis koolikella ei ole, vaid õpetajad kutsuvad lapsed klassi.
  8. See, et kolm tundi on järjest, tuleb peale igat 60 minutit klassi vahetada. 
  9. Kindlasti on midagi veel, kuid hetkel mul meelde ei tule.
Tunniplaan: 
  1. 7.00-7.20 Saludo (ehk, siis räägitakse sündmustest ja muudatusest jne)
  2. 7.20-8.30 ATP (area de trabajo personal- ehk siis isiklik tööruum/aeg vms) 
  3. 8.30-9.30 ATP
  4. 9.30-10.30 ATP
  5. 10.30-11.00 Descanso (puhkepaus)
  6. 11.00- 12.05 ATP
  7. 12.05-1.10 Monitoria (ehk see kus kõik koos on ) 
  8. 1.10-1.50 Almuerzo (Lõunasöök) 
  9. 1.50-2.40 Monitoria 
Ja nii need koolipäevad mul mööduvad. Mulle väga ei istu selline asi, või lihtsalt pole veel harjunud. 

Koolis tulid sellel nädalal kõik juurde ja küsisid igasuguseid küsimusi alates: kus elad? lõpetades palju sul see kõik maksma läks? 
Kuid seda võin kindalt öelda, et siin on kuidagi sõbralikumad inimesed ja võetakse kuidagi kiiremini omaks, võib-olla see oleneb koolist ja sellest keskonnast. 

Nädalalõpust olen ujumas ka käinud, kuid kuna kool saab nii hilja läbi, ning pean trenni minema bussiga (2 bussiga), siis on see natuke raskendatud. Siia maani pole harjunud sellega, et pean laupäev ja pühapäev päris päris vara ärkama ( 5-6 ), et minna trenni. Kindlasti mõtlete, et millal mul siis puhkepäevad on trennist, siin on esmaspäeval, ehk kõik on ristivastu pidi. 

Reedel läks hostema Maiami'sse Ladina-Ameerika YFU mingile koosolekule ning tuleb alles järgmine nädal. Neljapäeval läheb hostisa ka sinna. Kolmapäeva-esmaspäev veedan ma hostisa venna pere juures. Nad on hästi toredad, usun, et saab tore 6 päeva olema. 

Ma ei oskagi rohkem midagi kirjutada. Eks vaadake pilte mida pole ka eriti palju. 
Bolgi kirjutamis motivatsioon suur null.

 lemmik küpsised, ning eelmine nädal sai neid päris palju söödu 

 peale kooli olen väsinud, ning 10 minutit istun lihtsalt tooli peal

iga pühapäevane pannkoogi tiir 

 selline hea tunne tekkib, kui selliseid snape näed :)

te ei kujuta ette kuidas ma seda väikest tirtsu igatsen :))


 tulnukas on ka hea olla vahepeal 

 kui viimasel tunnil hakkab vihma sadama, ning pole vihavarju kaasas. Koju saabudes olin lihtsalt läbimärg

 trenni minnes olin juba targem ja võtsin vihmavarju kaasa :) 

 kuid koju jõudes olin ikka see kes kuivatas fööniga tosse 



 laupäeval käisime hostisa ja tema vanematega ühes koogi kohvikus söömas "Endulza tu paseo". Ma ei osanud lihtsalt sealt midagi valida, sest valik oli suur.

 lõpuks valisin kookusega ning kreemiks oli arequipe koos kookusega, seega oli väga magus.


 kas mulle ainult tundub, et ma olen pikka ja kuidagi väga suur selle pildi peal?


saada selle foto liisule ja järgmine hetk on see snapis 

Nüüdseks vist ongi kõik. Kui teil on ideid millest ma võiksin kirjutada, siis andke alati teada. 

Chaoo, 
K.



No comments:

Post a Comment