Total Pageviews

Monday 4 November 2013

First Vblog and pictures

 


 
Lisan siia veel, mis ma unustasin rääkida.
  • Küla nimi kus me käsime oli Villa de teija. 

 Ning nüüd lisa lubatud pildi, NING VABANDAN KOHE, PILDID ON LÄBISEGI.




 tahtsime minna sinna majja aga sinna sisse minemine oli liiga kallis, seega tegime maja juures pilti.

 siis kui me pühapäeval kodust liikuma hakkasime 

ning 20 minutit hiljem kui sinna külasse jõudsime


 lihtsalt ma olen neile nii tänulik

 selline oli siis see keskplats. Ning igas külas on alati kirik

 ning sellised olid selle küla majad.

 söömisorgja käis see nädalavahetus

nagu näha ongi jõulud käes, siin maal 
 
 ning teine küla, mis oli ainult turisti poekesi täis

 midagi ühest turistpoest

 lihtsalt söön ja söön, aga parim mais oli. 

 ning jäätised toidupoes, igast sorti vannilest kuni erinevate küpsiste, kookide ja kommideni valja 

 pesu kindad lõhnasid uva (vist on viinamari) järgi

 isegi sink oli pakitud halloweeni pakendisse
 
 vahepeal sellist toitu ka


 meie halloweeni hommikul.... 

 ning õhtul ...

 nägu näha ma armastan jäätist...

 mingis halloweeni poes 

 jajajajajjajajajajjajajaja 

 siis kui mulle liiga suur minni nina tehti



 ning kui ma trenni lähen


 YFU sekrätar

 kinos, ning see popcorni pakk oli keskmine ...









 see oli ainult üks kaubamaja esine 

jajajaja, minion 



Loodan, et jääte rahule mu video postitusega. Ning kunagi jälle kirjutan. 
Ja Liisu sa ei pidanudki eriti lugema... 

Soojad kallid teile sinna Eestisse. 

Chaooo



No comments:

Post a Comment