Total Pageviews

Monday 30 June 2014

Cartagena, Futbol, Mi seleccion, Brazil 2014

Jälle istun ma selle valge "paberi lehe" taga, ning mõtlen kuidas kirjutada ja mida kirjutada. Sest nii kui ma midagi mõtlema hakkan tuleb see alati hispaania keeles. 
Viimasest postitusest on nüüd natuke aega möödudnud, ning lihtsalt seda jupi on minujaoks päris võimatu kokku võtta. 


Kuid mis kõige põnevam sündmus sellel ajal oli, oli see, et ma sain ka siis lõpuks Cartagenas(19.juuli-24.juuli) käidud. Seal ma tundsin ennast kui kuhugi paika sattunud, kus keegi sinu siniste silmade ja blondide juustele erilist tähelepanu ei pööra. 
Kuna meil oli lend Bogota-Barranquilla, siis esimese õhtu veetsime seal. Hostema õe juures ja vaatasime Colombia mängu ning sõime. Läksime üpris vara magama, sest järgmise päeva hommikul korjas meid hostema vend peale ja startisime Cartagena poole. Sõit ei olnud pikka ligi 2 tundi, kuid see läks kiiresti kuna meil on alati millest rääkida. Ning kui Cartagenasse jõudsime, siis läksime Tai retorani sööma, ning sealt väljudes oli kõigil kõhu nii täis, et keegi midagi teha ei suutnud, seega läksime oma majutuskohta ja lihtsalt viskasime ennast pikali ja vaatasime jalgpalli. JAH MINUST ON SAANUD SUUREM JALGPALLI AUSTAJA. Pärast külastasime basseini, ning sain basseinis logeledud. 
Järgmisel päeval külasime ajaloolist kesklinna. Keskpäevani jalutasime ringi, ning lõunasöögiks sõime Subway-id. Nii see päev õhtusse veeres. 
Järgmine päev külasasime vaatamisväärsusi, ning käisime jahutamas ennast kaubanduskeskus, ning võtsin ka natuke päikest pärast. 
Eelviimasel päeval veetsime jälle igalpool ringi jalutades, ning jälle päikest võttes. 
Viimasel päeval pidime vähemalt võtma kella 12 bussi, et Colombia mänguks tagasi Barranquillase jõuda. Kuna lend oli õhtul, siis veetsime lihtsalt aega niisama ja enne kella 8 õhtul lahkusime hostema õe juurest, et sõita lennujaama. Ning kella 12 olimegi jälle Bogotas tagasi. Peale sellist suurt kliima muutust ei suutnud ma kodus ilma kolme paksu tekita magada, ning ikka oli mul külm. 

 lennukis!! elasime kaasa Colombiale!!
Te amo a mi seleccion!!!!


 minuomad!
Estos son mios!

 Subway






 Cartenas oli üks maalia, kes maalis ainult kurvikamaid inimesi ja tema auks on see skulptuur


 see kollane on Torre del Reloj

 La India Catalina

 üks vaatamisväärtustest mis oli ehitatud, et Hispaanialased ei saaks tulla Cartagenasse
Castillo de San Felipe de Bajaras

 selles kuumuses peab rõõmus olema 

 yo con mi amor de vida!
keegi sauna soovib?
Alquin quiere ir a sauna?


25.juuli istusin kodus ja tegin pooleldi oma kohvri tühjaks ja pesin pesu. Ning jälle vaatasin mänge.
26.juulil oli Georgil viimane päev Colombias, ning ma läksin ka siis lennujaama, ning seal jõudsis ka lõpuks mulle kohale, et ega mulgi pole enma palju jäänud. Seisan midagi seal varsti, ning jätan oma siinsetega hüvasti. Kuid kui oleme ausad, siis siit lahkuda ma ei soovi, sest selle pea 11 kuuga on kõik mulle koduseks saanud ja Eestisse tagasi tulla tundub kuidagi nii võõras. 
28.juulil mängis Colombia-Urugay, ning me valimstasime kodus kõik ette, et meil oleks seda mängu mõnus vaadata ja Colombia võitis 2-0. Ma olen nii õnnelik oma Seleccion'i (ausalt ei tule ühtegi sõna eesti keeles meelde) üle, ning nüüd tuleb meil mängida koos Brasiiliga. Kuid seda ma oma hostperega ei vaata, sest sellel ajal olen ma Cucutas, ning teen oma (arvatavasti) oma viimase tripi siin Colombias. 
29.juulil  tulid meile hostema sõbrad külla, ning sõime ja vaatasime Mehiko-Hollandi mängu, ning Costa Rica-Kreeka mängu. Nii kahju, et Mehiko edasi ei saanud, sest ma olin tõesti nende poolt, selles mängus. Kuid ma olen tõesti uhke või rõõmus sellelüle, et Costa-Rica edasi sai, ikkagi peatreener?? on Colombialane. 

 Se me olvido este nombre que estuvimos en sabado 28 de julio.. Pero era un lugar demasiado lindoooooo!
ma unustasin selle koha nime ära kus ma käisn 28 juulil, kuid see koht oli lihtsalt võrratu!




 A mi no me importa como estoy en este foto. Pero es mi pais, es mi seleccion, es todo!!!! 
Mind ei huvita kuidas ma selle fotol välja näen. Kuid see minu maa, see on minu jlagpallitiim??, es on kõik!!!!



hahhahaah ja natuke Jame'st ka :D:D
Hetkel on kell 2.16, ning istun suures toas üksi, sest hostvanemad läksid magama, ning naudin lihtsalt aega istudes, siin suurestoas ja mõeldes kuidas siin aeg läinud.


Nüüd küll kähku magama. 
Chaooo 



No comments:

Post a Comment